7 Olulist Põhjust, Miks Igal Veebipoel Peaks Olema Blogi, Ka Sinul!

Oluline on teada, et isegi tugeva sotsiaalmeedia kohaloleku ja hästi toimiva veebisaidiga vajab teie veebipood endiselt blogi.

Miks? Regulaarne ja kvaliteetne blogimine võib teie ettevõtet mitmel viisil täiustada.

1. Blogipostitused võivad parandada teie poe SEO-d

Viimastel aastatel on täheldatavat tõusu ettevõtetes, kes lähevad üle e-kaubandusele. Paljud kohalikud füüsilised poed, jaemüügiketid ja isegi tootjad, kes traditsiooniliselt teenindasid teisi ettevõtteid, on omaks võtnud e-kaubanduse, et ühenduda oma kodudesse piiratud klientidega ja taastada müüki, mida on kaotatud isiklike piirangute tõttu.

See tähendab, et veebimüügipoodedel on palju rohkem konkurente otsingutulemustes nähtavuse pärast. Ja see tähendab, et peate oma SEO mootorit hoogustama.

Regulaarsed postitused loovad uut veebisaidi sisu, mis võib parandada teie otsengutulemuste kohta. Sama kehtib ka postituste kohta, mis sisaldavad võtmesõnu, mida teie kliendid otsivad, olgu see siis “Bluetooth treeningkõrvaklapid”, “orgaaniline hamstrite toit” või midagi muud.

2. Kuidas-juhendid võivad meelitada teie poodi uusi ja lojaalseid kliente.

Ükskõik, milline on teie toode, on tõenäoline, et kliendid otsivad kasutusnäpunäiteid. See kehtib nii nahahooldustoodete, spordivarustuse kui ka koduparandustoodete kohta. Seega andke klientidele seda, mida nad otsivad, ja tehke oma juhend- ja õpetuspostitustest nii kasulikud, et inimesed salvestavad need järjehoidetesse ja tulevad tagasi, et rohkem õppida.

Näiteks pakub Lowe’s laias valikut juhendmaterjale, millest igaüks sisaldab toote linke, juhiseid ja muud. See on tüüpiline sisu, mida keegi võiks salvestada ja hiljem viidata, kui ta täidab iga sammu oma kodu-ökoloogilise-uuendamisprojekti raames.

Teilises poes müüdavate toodete jaoks saad sa tõenäoliselt midagi sarnast teha.

3. Kvaliteetne blogi võib suurendada teie e-kaubanduse meililisti.

Te ilmselt juba teate, et teie meililist on tõhusa turunduse alus. Kui teie blogi pakub sisu, mida teie kliendid armastavad ja kasutada saavad, võib see aidata teil oma meililisti kasvatada, et saaksite oma eksklusiivseid pakkumisi, tutvustusi ja uudiseid rohkemate klientideni kiiremini jõuda.

Te ei pea kasutama hüpikaknat, et inimesi tellijaks saada. Ilubränd Orly läheneb vähem pealetarvijalt, lisades oma blogipostide lõppu lihtsa lingi ettevõtmiseks meililisti just enne sotsiaalmeedia linke.

4. Elustiiliautote postitused võivad meelitada lojaalseid e-kaubanduse kliente.

Brändi ümber kogukonna loomine on järgmise taseme turundusliigutus ja see algab sageli blogiga. Märka, et välistingimuste varustuse jaemüüja REI ei esitle oma tooteid viimastes postitustes.

Selle asemel käsitlevad need blogipostitused teemasid, mis huvi pakuvad nende klientuurile, näiteks looduskaitse ja looduskaunid sihtkohad.

Looma luure kaubamärgi seostamiseks klientide elustiiliga on vaja hästi tundma oma klienti. Ja võiksite alustada väiksemalt, pühendades oma poe blogis ühe kategooria elustiilisisaldusele. Kui see hästi läheb, saate järk-järgult lisada rohkem.

5. Teie blogi võib müüki tõsta pakkudes ostujuhiseid.

Isegi kui teie klientidel pole huvi konkreetse elustiili või põhjuste vastu, soovivad nad kõiki õigeid tooteid – olenemata sellest, millised need tooted on. Seetõttu on ostujuhendid nii populaarsed sisud veebipoodide blogides.

Saate koostada puhkus- ja üritustele spetsiifilisi ostujuhiseid peaaegu iga puhkuse jaoks, nagu Chewy näitab oma ostujuhendiga Hanuka koertekingituste kohta.

6. Kasutage oma e-poe blogipostitusi sotsiaalmeedias sisuna, et suurendada saidi külastuste arvu.

Teie blogipostitused saavad rohkem külastajaid, kui need sisaldavad häid ja originaalseid pilte. Ja need pildid võivad aidata teie postitusi sotsiaalmeedias rohkem jagada, et saaksite leida uusi kliente ja suunata uusi külastajaid oma poe blogisse.

Siin on näide, millel on kõik olemas: osaliselt kingituste juhend, osaliselt elustiilipostitus, see Etsy pühade teemaline tootekogumik Nicole Richie’ga on mõjukas ja sisaldab palju hästi stiliseeritud tooteid, mida on ideaalne jagada sotsiaalmeedias.

Isegi ilma mõjutajasuuruse turunduselarvituseta saad oma telefoni ja mõningaid ekspertnõuandeid toodete fotode tegemisel kasutada, et luua blogipilte, mida lugejad soovivad jagada.

7. Teie e-kaubanduse blogi võib aidata teil leida järgmisi töötajaid

Kui teie pood kasvab, võite soovida palgata uusi töötajaid. Töökuulutuste postitamine oma blogis on üks viis oma klientidele teada anda, kuid veelgi tõhusam on luua blogi kategooria, mis näitab külastajatele, milline teie ettevõte on, kes seal töötab ja miks neile see meeldib. PetSmart teeb seda kogu blogiga, mis on keskendunud nende töötajate kogemustele, töötajate profiilide ja ühiskondliku teenindusprojektide kohta, mida nende poed majutavad ja sponsoreerivad.

Tegelikult vajab teie e-kaubanduse platvorm blogi.

Kokkuvõttes on siin põhjus, miks teie veebipoel peaks olema blogi: paremad otsingumärgid, suurem saidiliiklus, laienev e-posti tellijate baas, täiustatud klientide lojaalsus, müügi kasv, laiem sotsiaalmeedia leviala ning tõhus kanal ideaalsete kandidaatide ligitõmbamiseks teie ettevõttesse.

Valmis alustama oma e-kaubanduse blogi? Vaadake meie WordPressi majutuspakkumisi

  • Hosting
  • Domeen
  • Serverite
  • Teine
  • Toetus
This is a staging environment